.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشرفی پور گزینه نهایی سازمان محیط زیست کشور
انتخاب وي بدعت دوازده ساله مديريت يک زن در محيط زيست را مي شکند ، مضاف بر آنکه براي اولين بار در بيست سال اخير فردي از بدنه حفاظت محيط زيست به مديريت اين سازمان مي رسد. ...
اشرفی پور گزینه نهایی سازمان محیط زیست کشور

رسول علی اشرفی، مدیرکل فعلی محیط زیست مازندران به عنوان جدی ترین و مناسب‌ترين گزینه برای مسند معاونت رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست کشور در دولت دهم مطرح است.

یک منبع آگاه با تایید خبر فوق در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز اظهار داشت: طی روزهای گذشته گزینه هایی نظیر نسرین سلطان خواه، سلیمان پور و محمد باقر صدوق و رسول علی اشرفی پور به عنوان نامزدهای ریاست سازمان حفاظت محیط زیست مطرح بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: صاحب نظران بر انتصاب علی اشرفی پور برای انتصاب بر مسند سازمان محیط زیست کشور تاکید داشته اند.

این مقام آگاه با تایید نهایی شدن انتصاب مدیرکل فعلی سازمان حفاظت محیط زیست مازندران به جای فاطمه واعظ جوادی در سازمان حفاظت محیط زیست کشور افزود: اشرفی پور کلیه برنامه های خود را به نهاد ریاست جمهوری ارائه داده که به نظر می رسد این برنامه ها و اهداف کاری نامبرده مورد تایید شخص رئیس جمهوری رسیده باشد.

وي دانش آموخته حوزه منابع طبيعي بوده و دارای مدرک تحصیلی دکترا در این رشته میباشد و در حال حاضر مديريت اداره کل محيط زيست استان مازندران را به عهده دارد.

انتخاب وي بدعت دوازده ساله مديريت يک زن در محيط زيست را مي شکند ، مضاف بر آنکه براي اولين بار در بيست سال اخير فردي از بدنه حفاظت محيط زيست به مديريت اين سازمان مي رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدحسین محمدیان شوئیلی 4 شهريور 1388
سلام خوشحالم از اینکه جناب آقای دکتر رسول علی اشرفی پور بعنوان گزینه نهایی معاون محترم رئس جمهور (ریاست سازمان محیط زیست ) می باشد .نامبرده فردی مومن تحصیل کرده وباتجربه می باشد از ویژگیهای بارز وی مردمی و خوشروئی می باشد آرزوی توفیق وسربلندی برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند تبارک وتعالی مسئلت می نمایم .
محمدحسین محمدیان شوئیلی 4 شهريور 1388
خوشحالم ازاینکه یکی از همکلاسیهای دوران دبیرستانم بعنوان گزینه نهائی معاون محترم ریاست جمهوری (رئیس سازمان محیط زیست)نامبرده مردمی خوشرو و پرکاروهمچنین تحصیل کرده (متخصص) باتجربه و مومن می باشد باتوجه به صداقت وسلامتی که از وی اطلاع دارم امید است گامهای موثری برای ایران سربلند وسرافراز بردارد.
رضا فدای دیزناب 7 شهريور 1388
با اینکه فقط در یک سمینار زیست محیطی با آقای مهندس اشرفی پور همراه بوده اام ولی مطمئن هستم که حضور ایشان در راس سازمان محیط زیست رایحه خوشی بر ای حفظ محیط زیست است امید به قطعی شدن حضور یشان در ریاست سازمان محیط زیست.رضا فدای دیزناب کارشناس محیط زیست آذربایجانشرقی
اسماعیل گلیج 10 شهريور 1388
سلام.
از ریاست آینده سازمان محیط زیست کشور میخواهم تا واقعاً فکری اساسی برای محیط زیست کشور کرده و تا جایی که میتوانیم این بخش مهم و حیاتی را از خیانت خیانتکاران مسون بدارد!
به امید اجرای بی کم و کاست قوانین زیست محیطی در ایران عزیز!
با تشکر گارشناس ارشد مدیریت محیط زیست از شهرستان تنگابن.!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.